نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2652
-
الف
+

درخشش فلم سینمایی «گل نساء» در «هنگ کنگ»

فلم سینمایی «گل نساء» کاندید بهترین فلم در جشنواره بین‌المللی فلم های آرت کشور هنگ کنگ شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «گل نساء» به کارگردانی «ستار چمنی‌گل» در تازه ترین حضور بین‌المللی خود به نمایندگی از سینمای ایران، در بخش فلم های بلند، کاندید بهترین فلم در جشنواره بین‌المللی فلم های آرت در کشور هنگ کنگ شد. 

فلم سینمایی «گل نساء» که تاکنون با 30 حضور بین‌المللی در جشنواره‌های جهانی و کسب بیش از 15 جایزه در رشته‌های مختلف در جشنواره بین‌المللی فلم های آرت هنگ کنگ، با فلم هایی از کارگردانان کشورهای آلمان، آرژانتین، سوئیس، انگلیس، اتریش، امریکا، هنگ کنگ، بنگلادش و ترکیه برای کسب جایزه بهترین فلم، به رقابت می‌پردازد.

در خلاصه داستان «گل نساء» آمده است: «گل ممد» و «گل نساء» زوج جوان افغانستانی پس از مهاجرت به ایران مصروف کار می‌شوند و به‌ واسطه اتفاقی که برای آن ها می‌افتد، زندگی‌شان دستخوش تغییراتی می شود.

در این فلم بازیگرانی چون «سعید داخ»، «علی محمد رادمنش»، «یگانه رجبی»، «ساقی زینتی»، «مسعود محمدی» و «ویدا عمویی» به ایفای نقش پرداخته اند.

جشنواره بین‌المللی فلم «آرت» هنگ کنگ با نمایش آثار سینمایی از فلمسازان و هنرمندان نوظهور از سراسر جهان در ژانرهای مختلف با هدف الهام بخشیدن، ایجاد انگیزه و کشف استعدادهای جدید در عرصه فلمسازی «آرت»؛ توسط انجمن هنر فلم هنگ کنگ HKFAA برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید : 

درخشش فلم سینمایی «گل نساء» در جشنواره لیون فرانسه

جایزه بهترین فلم آمریکا به «گل نساء» رسید

داستان زندگی زوج افغانستانی بهترین فلم سوئیس شد

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر